Jag funderar på detta. Hör av mig senare.
Detta är ju ett fint tillfälle att se lite av den Norska fjällvärlden.![]()
Jag funderar på detta. Hör av mig senare.
Detta är ju ett fint tillfälle att se lite av den Norska fjällvärlden.![]()
Den här filmen jag just hittade passar perfekt i den här tråden..![]()
http://youtu.be/K_T41kJm-PE
Tack för den. Fick en del nostalgiska vibbar.![]()
Hmm, denna sommar är jobbig, planer får flyttas eller uteslutas på grund av vädret. Började med tranresan å tycks hålla i sig. Körde hem i går i ett jäkla åskregn.
Jan
En semestertripp vill man starta med högtrycksbetonat väder, om man får välja. Att ligga på fjället i 20km å kolla sidomarkeringen, då kan jag vara hemma.
Jan
Just idag fyller vår hängaruntare KOSTCHEFEN 60 år! Vill härmed utbringa ett minst fyrfaldigt GRATTIS!
Ska knalla över med någon liten present så kanske jag kan få lite kalasmat som jag inte får hemma ...
![]()
![]()
Ove
Tog mig ett par rundor igår efter ett ovanligt långt regnuppehåll, men före festen, och det var skönt att lufta sig ett tag. Bara körde utan mål men det blev ändå ett fikauppehåll på resan.
Jag fick användning för nya tutan också. Bildrulle typ b)= manlig ca.30 år utan vare sig keps eller hatt, kom utkörandes utan att se sig för men jag kunde väcka honom innan han kom helt ut i vägen. Under min undanmanöver hann jag se två fågelholkar glo på mig genom vindrutan när jag passerade förbi nosen på dom. Tutan fungerar bra alltså.![]()
Ove
Det blev lite mera körning i helgen. Kändes bra. men mest har det blivit prata motorcyklar med folk man träffar på i olika sammanhang, oftast såna som får syn på min som står ute vid knuten. Jag har passat på att nämna Hojen ett antal gånger och vi får väl se om det blir några nya som hänger på.
För tillfället blir det många mil i bil med transporter som inte kan göras på annat sätt. Får nog ta upp tanken på sidovagn igen.....![]()
Ove