Mitt år, en lång historia men jag kortar av den rejält: året var väl okej i början för att under slutet bli rena rama domedagslivet. 2012 kan inte bli sämre i alla fall. Hur har ert år varit?
Mitt år, en lång historia men jag kortar av den rejält: året var väl okej i början för att under slutet bli rena rama domedagslivet. 2012 kan inte bli sämre i alla fall. Hur har ert år varit?
Jodå, har haft fast jobb sedan 2005 som fortfarande fortlöper, så man ska väl inte gnälla...egentligen...:\
Tog mitt körkort i somras (har enbart behörighet A) och köpte också min första hoj/MC-scooter, så sett från den synvinkeln har det ju varit toppen.
2012 blir min första långfärdsresa, antingen till Stockholm för att hälsa på en f.d. arbetskollega, eller till Berlin för att turista Så fort vädret tillåter det, så drar jag
Största bekymmret var hur jag ska få råd med en ny hoj utan att låna( Banken lånar gäääärna ut pengarna) så inga bekymmer bara I-världsproblem.
mitt år har varit bra tanten har varit snäll. motorcyklarna har gått fint älgjakten gick bra det enda minus är att jag inte fått skjuta nån fågel undan min norrbottensspets abbe.
Man får väl hoppas på att det var ett sk. mellanår. Sket sig redan i Maj med akuta problem och sen var det väntan på undersökningar och kirurgi samtidigt som orken var på bottennivå. Blev inte så många hundra mil, ... och putsa var inte att tänka på.
Ove
Nåja,ungefär enligt plan. Norge va blötare än tidigare. Träffade gubbsen några gånger . Saknade stadigt högtryck.
Jan