Tja!
Jobbar nu så det är lite glest mellan uppdateringarna. Har så smått övergett målet att bli klar innan sommaren, men pillar på lite då och då.
Börjar bli klar med lackeringen av smågrejerna. Jag är ju lite kräsen ibland, och då får man helt enkelt slipa och lacka om.
Jo förzinkningen var inte mycket att hänga i midsommarstången direkt. Så har istället bestämt mig för riktig kromning. Skulle nog inte bli alltför blodigt. Skickade grejerna idag, och skulle ta 2-3 månader trodde dom. Får hoppas det är värt väntan!Guzzi-Leif: Jäkligt snyggt!
Din lackering alltså - inte förzinkning kanske...
Justja, lite bättre bilder på det jag lackat (ser dock nu att det inte verkade bli så mycket bättre kvalité på de nya bilderna, men vafan). Har faktiskt gjort klart locket till verktygslådan också (tredje gången gillt!) fast har ingen bild på det tyvärr. Men här kommer andra bilder istället:
Blandade fotstödsdelar
Batterilådan, blev ganska skapliga rinningar, men den sitter ju ganska dolt till så den får vara som den är
Som sagt, inte så mycket nytt. Ska slipa på och putsa på några av grejerna och hoppas det räcker. Och sen blir det till att ge sig på ramen tror jag.
Svejsan!
//Larsson