Sidan 186 av 548 FörstaFörsta ... 86136176184185186187188196236286 ... SistaSista
Resultat 1 851 till 1 860 av 5473

Ämne: 60+

Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    60+are ska ha elstart på alla sina motorer, saknar det på motorsågarna.
    Finns faktiskt motorsågar med elstart.
    Gjorde om dynan till min Transalp igårkväll. Tog bort lite skumgummi och lade i en sådan gelpad som ryttarna har under sadeln. Hojen har ju snart gått 9000 mil så dynan hade blivit lite deformerad.
    Göken gal och gräset gror och vårens vackraste blomma, maskrosen, ser ut att trivas i grannens gräsmatta.

Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Trike Visa inlägg
    Blir det något gott så att det är lönt att åka
    Jag har bara provat deras kebabtallrik. Jättegod och dessvärre också jättestor så jag blev alldeles för stinn om magen. Finns en massa andra rätter också.

Säg till när ni kommer så vi kan träffas.
    Ove

Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Mycke snack kan det bli om vilken olja man ska hälla i motorn men var fasen får man tag på mustaschvax av bra märke. Har problemet att frisyren blåser upp i ögona så stråna behöver lite som lägger band på vindrufset.

Svår att hitta och om man finner så är det dyrt som guld.
    Ove

Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ove; Mycke snack kan det bli om vilken olja man ska hälla i motorn men var fasen får man tag på mustaschvax av bra märke. Har problemet att frisyren blåser upp i ögona så stråna behöver lite som lägger band på vindrufset.

Ja du Ove det sägs ju kosta att vara med

Tore

Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av tore Visa inlägg
    Ove; Mycke snack kan det bli om vilken olja man ska hälla i motorn men var fasen får man tag på mustaschvax av bra märke. Har problemet att frisyren blåser upp i ögona så stråna behöver lite som lägger band på vindrufset.

Ja du Ove det sägs ju kosta att vara med

Tore
    Misstänker att Ove har en bikupa i trädgården där det finns vax

Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    Häddö, fick ta en tur till Staden för att handla. Tur det för det var allt som blev hojat idag.

Hustru och svärmor ville ta en tur och titta på blommor i eftermiddag, med bil alltså.
    Hamnade på kaféet vid klosterkyrkan i sista minuten före stängning. Det var ett gäng med knuttar där, kanske 20 st. Måste bara fråga och det visade sig vara "Old Knutters" från Halmstad som hade sin 2 dagars Majtur. Övernattning i Hjo var det som gällde. Dom samlas och kör ungefär som 60+;arna med den skillnaden att dom bor och utgår från samma ställe och att dom tydligen väljer större vägar än vad vi vill ha. Tipsade om Hojen.
    Ove

Medlem Chappys avatar
    Reg.datum
    dec 2009
    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    Har för mig att det finns ett redskap som rimmar på vax, och som löser ditt problem Ove.
    En sa va förveten o spörja om en sa få sport nå´t

Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Vi är fyra 60+ och en yngling som drar till Norge i början av Juni, på en rundtur som går från Värmland upp mot Sunndlsöra och ner mot Trollstigan och Geiranger, Lom och Voss och därefter över Hardangevidda.
    Som vanligt hoppas jag att Räven har tumme med vädergudarna.
    Senast redigerat av Olle Å den 2011-05-22 klockan 09:11. Anledning: stavfel

Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Chappy Visa inlägg
    Har för mig att det finns ett redskap som rimmar på vax, och som löser ditt problem Ove.
    Ffffnys!!!
    Ove

Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Nu är hon såld Lillan. Det var första hojen för mig som återfallare och var till stor nytta för mig i rehabiliteringen för några år sen. Den bästa rollator man kunde tänka sig.

Att hon sen var lite för låg att sitta länge på var det som gjorde att jag numera har en DR som favorithoj med resultatet att hon nästan aldrig kom ut på vägarna. Senaste säsongen fick hon bara gå 3-400 mil och då är det lika bra att sälja så hon kommer till nytta. Lite vemod känner man.
    Ove

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •