Nu har jag både bytt handtag/styrändar och fått bort den fula bakändan till ett renare och snyggare utseende, iallafall enligt mig. Glömde ta en före bild på bakändan så det fick bli en gammal bild.
Nu har jag både bytt handtag/styrändar och fått bort den fula bakändan till ett renare och snyggare utseende, iallafall enligt mig. Glömde ta en före bild på bakändan så det fick bli en gammal bild.
Naajs Hur Gjorde du fästet till regskylten? de var riktigt snyggt samtidigt som skylten sitter lagligt
Jag har inte tillverkat något själv, utan det är en powerbronze skylthållare, och så köpte jag ett par mindre blinkers också.
Sedan skall ju den röda reflexen dit också, iallafall enligt lag. Är dock osäker på om den bara behövs nattetid eller ej? Sedan är frågan om man kan sätta den i mellanrummet ovanför skylten? eller måste den sitta under?
Jag har satt min där skattemärket satt förut.
KTM 950SM
Jag tror inte att du får lov att montera något på på skylten överhuvudtaget . Men det är nog rätt godtyckligt vad besiktningspersonalen säger men lagen säger att placeringen av reflexen ska vara lägst 250mm och högst 900mm så det är väl därför utformningen såg ut som den gjorde innan.
http://www20.vv.se/vvfs/htm/2003nr02...m#_Toc38949583
Senast redigerat av Gert den 2011-04-21 klockan 18:02.
Saddlebags can never hold everything you want, but they can hold
everything you need.
Gert Karlsson