Någon som vet priset på 1000 mila service till wildstar.
Har bytt olja o filter själv de andra åren men känner att det hade varit bra med en översyn. Görs det något specielt på den servicen.
Någon som vet priset på 1000 mila service till wildstar.
Har bytt olja o filter själv de andra åren men känner att det hade varit bra med en översyn. Görs det något specielt på den servicen.
Nu bor du visserligen i Skåne, men för en 1600 skulle vi ta 4200 Kr för en sådan service.
Det som ingår förutom det vanliga olja o filter är byte av stift, byte av trasiga lampor vi byter även oljan i växellåda, framgaffel, bromsar och ev kardan. Utöver det kontrollerar lagerspelet i styrhuvudet, batteriet, Däcken, kedjan/remmen och alla vajrar vilka vi smörjer. Vi tvättar och rengör din MC och i den stora servicen kollar vi även ventilspelet.
Borde vara liknande där nere hos dig.
//Nikko Hojpunkten
Hej 1000mila servicen är nog inte så dyr.Betalade mellan 1500-1800 vid 1000mil både på Fjr,n jag hade och Kawa gtr,n.Då med olja och filter+olja i kardan.Och sedan den vanliga översynen som ska vara vid 1000mil.Det borde nog inte vara så mycket dyrare för en wildstar
Hmm undrar hurdan den servicen var egentligen? bara stiften kostar 65 Kr st Motoroljan kostar 250 Kr / liter, Bromsoljan 200 kr / liter, luftfilter från 60 Kr oljefilter från 50 Kr, Olja till framgaffel kostar 250 Kr/ liter SUMMA 1320 i bara delar och olja...vilken seriös verkstad gör jobbet för 200 respektive 500 Kr ?? Bara undrar??
//Nikko Hojpunkten
Min Scrambler kostade 2 365 kr inkl olja, filter, ställa ventiler m m vad de nu gör för skoj saker runt 1000 mil samt byte av bakdäck förra året vid 1000-milaservicen.
fick du både service och däck till det priset så var det billigt. Behöver också ett bakdäck till min men de kostar 1500:- ca: