Kollade runt ca. 20 mil MC-vägar idag. Oj och ack va gupp och grus och skit, men det är väl som vanligt - man anpassar sig och ser glad ut.
Glad blev jag inte när jag körde en stund på E20 och direkt kommer det en sån där som börjar på idi - och slutar på -ot och kör om. Säger inget om det i och för sig vi har alla olika bråttom men han kunde väl lämnat lite mer än 30 cm lucka. Skulle väl ha sparkat en buckla i sidan men fick nöja mig med att tuta och blinka på fanskpet!!
![]()
Ove
Ove har du koll på tranorna
Trike åkare i Skaraborg
Jag och hustrun har varit på semester med hotellövernattning.
![]()
Fick en sån där kupong som ger fritt boende på ett hotell så det blev att välja. Ville inte till nån större stad eller nånstans dit alla åker.
Valet föll på Björkhaga hotell och konferens i Mullsjö. Väldigt trevligt och vi åt en 3 rätters middag. Laxbakelse som förrätt, varmrätt kalventrecote med rödvinsås och lite tillbehör och desert och kaffe. Det var inte billig men det var bara den maten som kostade - resten var ju gratis.
Resan gick i lugnt tempo med bil och vi fann en massa mil MC-väg som skall undersökas med rätt fordon vid senare tillfällen.![]()
Senast redigerat av Ove den 2011-03-31 klockan 17:01.
Ove
Hmm? har jag blivit ensam på den här tråden? Nåja, Svamlar väl på så får vi se vad som händer.
Idag har jag tiillbringat en massa tid med lilla barnbarnet Vera. Fin unge, inte alls lik farfar. Duktig är hon också och gjorde allt som ska ske i en blöja. sov liggande på min breda bringa, skrek som en gast när hon var missnöjd, åt med god aptit och spydde på farfarn. Allt vad man ska fixa i den åldern. Den ungen är jättefin!
![]()
Ove