Jo, dyrt blir det ju :-)
Hjälm
MC-ställ (skinn)
MC-ställ (gore-tex)
Stövlar/skor
Handskar
Ryggskydd
Övrigt
Tänkte köpa en tröja i Kevlar samt en sån där nät-tröja med massa skydd för att ha under en tunnare jacka. Blev så jäkla varmt i somras med Skinnjackan...
For those about to rock - We salute you!
har redan köpt hjälmen,Shoei X-Spirit II Kiyonari
letar efter bra jacka och en väst är också på listan samt ytterligare ett par handskar
dom flesta pengarna lär gå på prylar till hojen
Toppbox sidoväskor från sw motech,ett par nya stövlar daytona trans open gtx,och sedan för lite roliga stunder,en Gopro Hero hd kamera,skall bli riktigt kul att testa
Jag har också investerat i en splitter ny hoj. Kommer förmodligen att köpa ett tvådelat skinnställ, nya handskar, nya stövlar och en ny hjälm innan säsongen är slut. Och kanske ett nytt ryggskydd...
Tur att man är gjord av pengar!
Jag väntar på LIDL:s sortiment. Deras hjälm fick ju bäst testresultat! Då måste ju resten av sortimentet vara bra också!!
För min del blir det att köpa en ny hoj och kanske kan det bli pengar över till ett par kevlarjeans
Förutom nya stövlar till mig så fick moppen ett nytt led bakljus och då slipper jag byta glödlampor varannan vecka
KTM 950SM
Upptäcker efter vinterns härjningar att jag måste åka in om Biltema och köpa nytt visir.
Ove