Tack själv för besöket och några timmars trevligt umgänge. Omdömet om lammet har vidarebefodrats till kvällens hushållerska som stod för matlagningen som blev mycket glad för berömmet. Lammstek hör till en våra favoriter här och lamm överhuvudtaget med sitt möra fina kött.
Mvh
GeCe
Det är aldrig försent att prova på något nytt!
Man börjar ju se fram mot trandansen i början av April. Sedan blir det väl full fart hela sommaren kan jag tänka, åtminstone för en del. Det är ju så med planer att de revideras ju under resans gång.
Mina planer för 2011 är ju Trandansen i början av April, 60+ Turen i Värmland i mitten av Maj, Norgeturen början av Juni, FIMrally början av Juli. Hoppas bara att man hinner jobba ihop lite bensinpengar under tiden.
Vi skall inte klaga över mycket snö. Kollade idag på ett ställe jag tänkt vi skall besöka på Norgeturen, där har de fått mellan 160-190 cm hittills.
Ove har bevakningsuppdraget om när fåglarna är som mest. Vill minnas att vi prickade in 18000 för något år seda. Mäktig syn med så många stora pippisar på en gång som hoppar å trumpetar. Sen brukar det bli lite hojkörning å snack å mat å kaffe, nja normal hojsamvaro helt enkelt.
Jan
Här http://na.se/nyheter/orebro/1.106065...-fagelskadning kan man prata om fågelskådare!
Mvh
GeCe
Det är aldrig försent att prova på något nytt!