Tog en liten tur idag bara för att lufta pälsen en stund. Men jösses vilka spår de senaste dagarnas häftiga regnskurar lämnat på en del grusvägar där dom drog fram.![]()
Tog en liten tur idag bara för att lufta pälsen en stund. Men jösses vilka spår de senaste dagarnas häftiga regnskurar lämnat på en del grusvägar där dom drog fram.![]()
Ove
Tog mig en liten tur i dag före regnet. Träffade en "kille" i dag som är intreserad att bli västbärare till våren.
Jan
Han har två hojjar reggade. En gammal BMW 90S, en BMW K1200S. Så vi får väl ta lite hänsyn, hihi
Jan
Kors i taket kamrater, det ser ut att bli skapligt väder nästa vecka med sol till och med, även om en aning kyligt.![]()
![]()
Mvh
GeCe
Det är aldrig försent att prova på något nytt!
Var ute och luftade mig själv och Innovan sent i går em och det hann mörkna innan jag kom hem på vägar kända för vilt. Till och med bilisterna kröp fram på de osäkraste ställena. Vi har hittills i år haft över 1000 viltolyckor i länet här.![]()
Mvh
GeCe
Det är aldrig försent att prova på något nytt!
Idag har jag varit på Linnery marken, handlat visirputsmedel. Till kvällen ska jag köra nattorentering om vädret står sig.
Jan