Gott mos!! GRATTIS!!! Nu får du hänga på oss på våra turer. Själv ska jag köra på vägar i Sörmland imorgon.
Prisdumpning - det finns en väst till salu här också!!!!!
Bayerische Motoren Werke - Freude am Fahren
Vägrapportör 5023, Trafikverket
Suppleant i SMC Västernorrland
Utvald Vägrapportör
Gratulerar allihop! Ut i höstrusket nu och få er några mil innanför västen (utan skylt).
Grattis även till Syrsan!
Sen jag tog kortet har jag kört varenda dag oavsett vilket väder det har varit hehe. Igår morse tog jag hojen till jobbet, ca 8-9 mil. Det var svinigt kallt, mina handskar passar för sommarvärme men inte 5 grader och en hastighet på 90-120km/h. Måste ha sänkt kroppstempen med en grad, huttrade och skakade fram till 10.30 på förmiddagen hehe. Men på vägen hem var det skinande sol och 16 grader i luften, helt underbart
Kör försiktigt alla, har bara haft körkort i drygt en vecka och har redan vart om flera incidenter med idioter bakom ratten. Folk som dragit ut rakt framför mig i rondeller, folk som kört 30 cm från mig på min vägbana (på min högersida när jag legat i mitten) och sen bara kastat in bilen framför framdäcket på mig. (jag har blivit skicklig på att visa fingret :P)
M u p p a r ! ! !
Livgardisten, du får ändra i din signatur, det står att du övningskör fortfarande. Fast det gör du i och för sig – på egen hand.