Off topic är Off topic oavsett forum. Det är frivilligt att läsa tråden och kommentera och det behöver inte på något vis bli en infekterad diskussion.
Försäkringskassan är mindre smidig i vissa fall. Ingen kan väl tro att folk ska behandlas som de gör i vissa fall av försäkringskassan i Sverige 2010? Det har blivit fel och kommer säkerligen att åtgärdas. Är Alliansen en skum organisation som har en dold agenda? Det låter ibland som om alliansen är fan själv och röd/grönt är motsatsen...
Vad man än tycker om SD så tyckte 5,9% av alla svenskar att partiet är värt att ha i riksdagen. Detta är mer än många småpartier och då kan man ju undra varför SD fick så många röster. Är det endast för att de röstande är rasister/nazister? Det tror inte jag. Snarare att invandringspoliken ska sansas lite så det som kommer hit blir färre personer som däremot kan integreras fortare, få arbete och betala skatt.
Vad jag personligen tycker om invandring? Nja jag vet inte riktigt för jag är inte speciellt insatt i ämnet men jag försöker förkovra mig. Utfallet av detta valet har triggat mitt politiska intresse. Kollar på
http://www.migrationsinfo.se/ för närvarande. Mycket intressant information.
Man är inte rasist bara för att man har en åsikt om invandring!
Ps: jag röstade på moderaterna