Sidan 124 av 548 FörstaFörsta ... 2474114122123124125126134174224 ... SistaSista
Resultat 1 231 till 1 240 av 5473

Ämne: 60+

Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Sitter en regning kväll och på TV är det bara om det förb¨¨¨¨ade valet! Bara ointressant när jag redan har röstat. Det enda tveksamt sevärda handlar om hur man räddar idioter som försöker ta livet av sig i rekordförsök. Vad gör man ?? Super till? Nä, lika bra att gå och lägga sig...

Men Ove, det var ju tyngdlyftning på eurosporten. En liten 17-årig kinesiska satte 5 världsrekord för juniorer efter varandra, 88 kg i ryck och 118 kg i stöt slutade det med. Dessutom senior-världsrekord av en Turkiska med 121 kg i stöt. Tidigare olympisk mästare 2004 och nu ny världsmästare. Helt otroligt med tanke på att de väger under 48 kg.
    Mvh
    GeCe

Det är aldrig försent att prova på något nytt!

Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Mc-Bosse Visa inlägg
    Slutdebatten är ju högintressant tycker jag.
    Fanken heller, bara upprapningar av vad dom sagt femtelva gånger förut .
    Ove

Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Fanken heller, bara upprapningar av vad dom sagt femtelva gånger förut .
    Präsis exakt! Slutade lyssna på politiska debatter för 35 år sedan då jag bestämde mig. Och har inte funnit anledning att ändra pået! Tjuvlyssnar någon gång ibland men tala inte om det för någon.
    Mvh
    GeCe

Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Tror jag skulle blivit politiker, Ljuga massorna fulla utan att behöva stå för det sen. Tänk va härligt att besluta om att sänka sin egen skatt.
    Jan

Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av GeCe Visa inlägg
    Men Ove, det var ju tyngdlyftning på eurosporten. En liten 17-årig kinesiska satte 5 världsrekord för juniorer efter varandra, 88 kg i ryck och 118 kg i stöt slutade det med. Dessutom senior-världsrekord av en Turkiska med 121 kg i stöt. Tidigare olympisk mästare 2004 och nu ny världsmästare. Helt otroligt med tanke på att de väger under 48 kg.
    Å, huvva! Titta på tyngdlyftarmadamer innan läggdags kan ge konstiga drömmar. Men snacka om starka kvinnor.
    Ove

Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Å, huvva! Titta på tyngdlyftarmadamer innan läggdags kan ge konstiga drömmar. Men snacka om starka kvinnor.
    I denna viktklass kan man knappast kalla dem madammer Ove! Däremot vackra små smidiga muskulösa varelser utan en gnutta överflöd på sina späda kroppar med en enorm kämpaglöd.
    Mvh
    GeCe

Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Tror jag skulle blivit politiker, Ljuga massorna fulla utan att behöva stå för det sen. Tänk va härligt att besluta om att sänka sin egen skatt.

Man brukar ju säga att gräset är alltid grönare på andra sidan...?
    Mvh
    GeCe

Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    I denna viktklass kan man knappast kalla dem madammer Ove! Däremot vackra små smidiga muskulösa varelser utan en gnutta överflöd på sina späda kroppar med en enorm kämpaglöd.
    Jag vet, jag vet och det var just det!
    Ove

Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Tror att Snooker skulle passa dig på kvällarna trots allt. Det går en sändning ikväll från kl. 20:45 till 23.00.
    Bara män i lika former och storlekar som tävlande med ibland en kvinnlig Domare som skymtar fram, hon är dock mycket välklädd.
    Mvh
    GeCe

Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Tror att Snooker skulle passa dig på kvällarna trots allt.
    Nähädu! Inte min idrott. Sover hellre utan TV
    Ove

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •