Men Ove, det var ju tyngdlyftning på eurosporten. En liten 17-årig kinesiska satte 5 världsrekord för juniorer efter varandra, 88 kg i ryck och 118 kg i stöt slutade det med. Dessutom senior-världsrekord av en Turkiska med 121 kg i stöt. Tidigare olympisk mästare 2004 och nu ny världsmästare. Helt otroligt med tanke på att de väger under 48 kg.

Sitter en regning kväll och på TV är det bara om det förb¨¨¨¨ade valet! Bara ointressant när jag redan har röstat. Det enda tveksamt sevärda handlar om hur man räddar idioter som försöker ta livet av sig i rekordförsök. Vad gör man ?? Super till? Nä, lika bra att gå och lägga sig...
Men Ove, det var ju tyngdlyftning på eurosporten. En liten 17-årig kinesiska satte 5 världsrekord för juniorer efter varandra, 88 kg i ryck och 118 kg i stöt slutade det med. Dessutom senior-världsrekord av en Turkiska med 121 kg i stöt. Tidigare olympisk mästare 2004 och nu ny världsmästare. Helt otroligt med tanke på att de väger under 48 kg.
Svara med citat
Ove
Å, huvva! Titta på tyngdlyftarmadamer innan läggdags kan ge konstiga drömmar. Men snacka om starka kvinnor.
Jag vet, jag vet och det var just det!