Då är ju idén borta med 60+. Antingen är man 60+ eller inte.
Jag antar att det blir vägval utifrån vad det kommer för hojar. Du har väl Värmland - Dalsland på dina fem fingrar så problemet är väl vilka vägar du ska välja.![]()
Ove
Hmm, vad är tanken? Ska alla ha 60+ väst? Fins det fler än 4 ?
Jan
Kyligt ikväll. Tog en liten runda på samhället förut men kan bara konstatera att nu är semestrarna över.
Tänt i kakelugn och köksspis. Kokat den första tomtegröten. Hustrun kom just in och nu ska det bli gröt och smörgås. Sen TV och kaffe i sinom tid. Har käkat ute idag pga bemärkelsedag. Hustrun tyckte att jag kunde övarraska med att betala!
Imorgon matlagning till nästa fylleri - sonen. Kommer att ta en bra stund men det gör inget, för tid har jag ju.![]()
Ove
Vi lever i moderna tidevarv för det går numera att surfa med datorn från hospitalet via luften.
Säger som Ove, låter som ett trevligt initiativ om det inte blir för mycket dåliga grusvägar då jag tyvärr numera inte fixar att köra Ollroadhojar, bra grusvägar går dock hyfsat skapligt att köra på. Men saknar allt favohojen Transalpen.
Det är ju outforskade trakter det här för mig och nya vyer och vägar är alltid kul och är jag bara "redlös" så ska jag gärna försöka hänga på om det inte planeras alltför långa dagsetapper.![]()
Senast redigerat av GeCe den 2010-09-10 klockan 12:18.
Mvh
GeCe
Det är aldrig försent att prova på något nytt!