Måste bekänna ....... jag är en riktig smygputsare .....Putsar visiret närstan varje gång jag ska ut.
![]()
Men det är dom förb ... de insekternas fel! Dom samlas i flockar precis där jag kommer och efter några mil är det ganska tätt mellan dom.
Trodde att det var insektsfritt i november till för några år sen när jag körde halvöppet. Då sa det tjong mitt mellan ögonen och när jag var hemma efter turen hittade jag bakben från en stor gräshoppa som fastnat hängande i mustaschen. ÄCKligt!![]()

Måste bekänna ....... jag är en riktig smygputsare .....Putsar visiret närstan varje gång jag ska ut.
Men det är dom förb ... de insekternas fel! Dom samlas i flockar precis där jag kommer och efter några mil är det ganska tätt mellan dom.
Ove
Svara med citat
Äckligt sade Bull!
Grubblar... ! Funderar på attt sälja av två hojar. Har aldrig sålt av någon förut men jag använder mest bara en. Dom andra får komma ut på vägen ibland för att dom ska få lite frisk luft men det är inte nog skäl att ha dom kvar, speciellt som jag har trehjuling i tankarna. Ska fråga om en kille tar ett sk. försäljningsuppdrag med att uppsnyggning av hojarna ingår. Kostar väl en del men ...
)
Det blev en skön tur i sval sensommar/höst. Hoppas på många såna dagar framåt. I kväll har det redan krupit ner till 0;an så det blir nog andra frostnatten på rad.