Sidan 7 av 10 FörstaFörsta ... 56789 ... SistaSista
Resultat 61 till 70 av 97

Ämne: Ghostrider

  1. #61
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av GeCe Visa inlägg
    Inte alla, men de som plockar bort orginaldämparen förstår jag inte. Vuxna människor som gör det tycker jag är barnsliga men de kanske tror att de impar på någon när de istället gör tvärtom i sitt sök efter ballhetsfaktor eller penisförlängare eller vad det nu handlar om.
    Lågvatten-märke från min sida för vuxna som försöker impa på det viset. Sånt hör väl tonårstiden till och moppe.
    Men om orginaldämparen är ful då?ja då byter jag ut den sedan finns det ju hojar som bara måste låta för att dom sjunger så gott Tex nya multistrada med utbytt system,helt otroligt,skulle kunna köpa den bara för ljudet.
    Senast redigerat av engström67 den 2010-08-21 klockan 18:11.

  2. #62
    Medlem Retards avatar
    Reg.datum
    apr 2010
    Ort
    Norrköping
    Inlägg
    6
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Men om orginaldämparen är ful då?ja då byter jag ut den sedan finns det ju hojar som bara måste låta för att dom sjunger så gott Tex nya multistrada med utbytt system,helt otroligt,skulle kunna köpa den bara för ljudet.
    Visst, det är jättehäftigt.

    För ett par veckor sedan träffade jag på en riktig db-stolle.

    På macken. jag tankade min hoj. Ut kom en medelålders fet kille i skinnväst.
    (Förövrigt det enda i skyddsväg han hade på sig förutom hjälmen).

    Satte in öronproppar, satte sig på hojen o starta eländet.. Satan i gatan.
    Tror han hade tappat avgassystmet på vägen till macken, så jag förstår att han använde öronproppar.
    Hur faan tänker han?

    Fast nu handlade tråden om GR. Å vill man debattera GR ska man inte göra det på detta forumet.
    Ungefär som att Carola Häggkvist skulle besöka RFSL:S årsmöte o försöka konvertera alla homosexuella.

  3. #63
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780

    Exclamation

    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Men om orginaldämparen är ful då?ja då byter jag ut den sedan finns det ju hojar som bara måste låta för att dom sjunger så gott Tex nya multistrada med utbytt system,helt otroligt,skulle kunna köpa den bara för ljudet.

    Stradan låter säkert gott med orginaldämpare också! Och om man är en snobb med fet plånbok och byter varför måste det låta så f...bannat mycket då och var ligger det roliga med det?
    Ligger det roliga i att åka omkring och vara störande och reta folk kanske? Tycker det är tuffare när det är tyst för en själv på hojen också. Jodå ja har provat, eftersom en hoj jag köpte var utrustad med en bastard dämpare som åkte av illa kvickt.
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  4. #64
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av Retard Visa inlägg
    Fast nu handlade tråden om GR. Å vill man debattera GR ska man inte göra det på detta forumet.
    Ungefär som att Carola Häggkvist skulle besöka RFSL:S årsmöte o försöka konvertera alla homosexuella.

    Så du är en sån så att blir det fel svar så vänder du kappen efter vinden och går någon annanstans där du får svar som passar dina syften bättre då? ??? Synnerligen fegt och till och med sämre än det som politiker sysslar med. De försöker ju övertyga med argument och kanske du har svårt för att hitta sådana som håller i frågan? Det är väl där som skon klämmer antar jag.
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  5. #65
    Medlem Retards avatar
    Reg.datum
    apr 2010
    Ort
    Norrköping
    Inlägg
    6
    Nä nu är det nog med snack..

    Ska sätta mig på Hayabusan och se om jag kommer upp i över 300km/h som fabriken utlovat.
    Inte kört fortare än 280 tidigare. Någon som har tips på lämplig 50-väg runt Östergötland?

  6. #66
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av GeCe Visa inlägg
    Stradan låter säkert gott med orginaldämpare också! Och om man är en snobb med fet plånbok och byter varför måste det låta så f...bannat mycket då och var ligger det roliga med det?
    Ligger det roliga i att åka omkring och vara störande och reta folk kanske? Tycker det är tuffare när det är tyst för en själv på hojen också. Jodå ja har provat, eftersom en hoj jag köpte var utrustad med en bastard dämpare som åkte av illa kvickt.
    Skall man vara snobb bara för att man köper ny hoj??? dummaste jag hört,dessutom så är det inte raka rör jag talar om,det låter illa.Jag har bytt dämpare på alla hojar jag haft,till och med besiktigat en av dom utan problem,så skrämma barn gör jag nog inte.

  7. #67
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Retard Visa inlägg
    Nä nu är det nog med snack..

    Ska sätta mig på Hayabusan och se om jag kommer upp i över 300km/h som fabriken utlovat.
    Inte kört fortare än 280 tidigare. Någon som har tips på lämplig 50-väg runt Östergötland?
    ,ta motorvägen i stället lite dumt på 50väg tycker jag,sedan är väl det klart att man måste testa toppfarten

  8. #68
    Medlem Mr.Peters avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Karlshamn
    Inlägg
    378
    Citat Ursprungligen postat av Retard Visa inlägg
    Nä nu är det nog med snack..

    Ska sätta mig på Hayabusan och se om jag kommer upp i över 300km/h som fabriken utlovat.
    Inte kört fortare än 280 tidigare. Någon som har tips på lämplig 50-väg runt Östergötland?
    Varför inte testa på en 30-sträcka med fartgupp,tror inte nån tar illa upp här?

  9. #69
    Medlem Retards avatar
    Reg.datum
    apr 2010
    Ort
    Norrköping
    Inlägg
    6
    Citat Ursprungligen postat av Mr.Peter Visa inlägg
    Varför inte testa på en 30-sträcka med fartgupp,tror inte nån tar illa upp här?
    Du menar att det är helt okej om man framför >110db ;D

  10. #70
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av Retard Visa inlägg
    Nä nu är det nog med snack..

    Ska sätta mig på Hayabusan och se om jag kommer upp i över 300km/h som fabriken utlovat.
    Inte kört fortare än 280 tidigare. Någon som har tips på lämplig 50-väg runt Östergötland?

    Misstänkte det, argumenten är slut för det finns inga!
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

Liknande ämnen

  1. Ghostrider...
    Av RobbeS i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2016-03-10, 09:26

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •