Tack för tips, ser fint ut med sjöutsikt och allt. När jag kollade kartan fann jag ytterligare en väg som jag inte kört, den över Hasselfors. Ser ut på kartan som asfalt hela vägen men det ser man böttre när man är ute och kör. Nästa objekt i den trakten.
![]()

Tack för tips, ser fint ut med sjöutsikt och allt. När jag kollade kartan fann jag ytterligare en väg som jag inte kört, den över Hasselfors. Ser ut på kartan som asfalt hela vägen men det ser man böttre när man är ute och kör. Nästa objekt i den trakten.
Svara med citat
Den vägen över Hasselfors från eller till Laxå är inte den roligaste mc-vägen direkt, rak, bred och ganska tråkig och inte mycket vackert att titta på. Men du kan ju ta den om du vill handla "Porlavatten" vid "källan".
Ägnade förmiddagen åt att brottas med mina demoner, med ändra ord lite låg till sinnes. Funderade på att prova med liten tur för att rensa hjärna och luftrör. Då ringer GeCe och föreslår en titt på Erik Nordewall i Forsvik. Passade utmärkt bra och efter en snabblunch drog jag med Lillan i österled. Ställer hojen väl synlig på vägkanten och väntar efter att ha gjort ett par repor genom samhället för att kolla om han kommit före. Nähä, ingen GeCe. Lunkar runt en stund och det kommer ett par grabbar från framsidan av riket och pratar en stund. Dom undrar om jag väntar på någon och det nekar jag inte till och då upplyser dom mig om var GeCe parkerat. Jodå, Väl synlig. Bara det att det växt upp ett träd eller byggs ett hus på fel plats
)
inkompetenta sjukgymnaster själv på egen hand i sommar, äntligen lyckats hitta en behandlingsmetod som verkar fungera med hjälp av en massageapparat jag jag nyligen köpte. Du kanske märkte det idag på min inspirerade körning när jag hade täten.