håller med nina , varför klödda till det , nä enkelt och bra tror jag e det bästa
håller med nina , varför klödda till det , nä enkelt och bra tror jag e det bästa
Räcker gott som det är nu!
Det blir ju konstigt om man, som jag, är mer läsare än skrivare. Inte alltid som jag tycker att jag har något att tillägga i trådarna. Ändå är jag ofta inne och läser.
Någon skrev att på Hojen.nu är "alla lika värda". Jag tycker att det är en fin tanke som ska bevaras och praktiseras.
räcker som det är nu.
Kanske Admin och Medlem men mer än så är överflödigt
Jag håller med övriga att det är bra som det är, hur många inlägg jag har gjort syns ju redan.
Jan-Olov
Jag må vara ny på detta forum men jag har själv administrerat ett gäng olika forum och är aktiv på flertalet hojforum! Jag håller med tidigare skrivet att det verkar onödigt, personligen får jag känslan av play ahead forum och liknande ställen där status är mer viktigt än innehållet i det man faktiskt skriver! Risken är att admin får 10 gånger mer att läsa...
RIDERS STOCKHOLM
tycker som de flesta att det är bra som det är ,varför konstla till det som är bra
För min del så är det skitsamma
Tror att det bara blir en massa skitsnack så att säga
Vill samtidigt tilläga att hojen.nu verkligen är det bästa forumet utan tvekan
även om jag inte har så mkt att inlägga så följer jag väldigt mkt här
Ha en forsatt trevlig Hoj sommar o kör lugnt
Jag tycker att man skulle kunna skriva i vad man ville där. Medlem eller bloggare hur kul låter det? Valfrihet är alltid roligare.
Skaraborgare