Vi åkte via Gustavsberg och gamla Värmdövägen tillbaka till Hammarby sjöstad, där vi skildes åt för att åka åt olika håll hemåt!
Vi åkte via Gustavsberg och gamla Värmdövägen tillbaka till Hammarby sjöstad, där vi skildes åt för att åka åt olika håll hemåt!
Vi hade en riktigt trevlig tur i fint sommarväder även om vi saknade er som inte kunde åka med denna gång!
100616 Lillsved 002.jpg 100616 Lillsved 003.jpg 100616 Lillsved 004.jpg
Mm, najs med glidare, men jag börjar vänja mig, sakta men säkert, med ABS, värmehandtag, integrerade bromsar och elmanövrerad ruta....
fina bilder på trevligt folk
Tack för igår. Det var mycket, mycket trevligt och som vanligt fick jag ''high score'' vad gäller sällskap och val av mat! ;D
Jäkla tur att vi kom i tid. För hade vi kommit något senare (20 min?) så hade vi haft en 15 andra hojåkare före oss och kaffet var på väg att ta slut. För att inte tala om alla räkorna som går åt på alla 300g räkhögar... min skärgårdstallrik hade jag väl fått se i en kikare
Gamla värmdövägen är still gåing strång och det var inte alls mycket trafik och samtidigt hann jag notera flera getter med kids längs med vägen (rådjur asså...inte Bääää å får skallar;D)
Kul att bumparna fungerar ''för vissa'' och att apparna ger oss något väsentligt att diskutera...
Hellre vara ute på hal is och ha ett glatt liv än gå i lera och sörja