Mvh
GeCe
Det är aldrig försent att prova på något nytt!
Ja, låter bra, nu ska jag ha skördeväder nästa vecka, så kan jag dyka upp på tisdagen.
Jan
Hmm,Hoppas att det blir så, är jäkla sugen att komma iväg. Slingriga vägar bland snödrivorna. Ska ta nån kväll med kartan, dom som vill hänger med så långt dom vill. Tänkte åka långt upp i värmland innan gränsen paseras.
Varning för goa vägar i finnmarka.
Jan
Suget finns här också och jag hänger väl med så länge jag orkar. Och "goa"vägar i Finnmarka låter spännande om det inte är för mycketrullgrusvägar då kan det bli lite väl spännande för mig med min landsvägs hoj och breda däck.
För övrigt finns här en insnarkat rävlya till hands om du vill.![]()
Mvh
GeCe
Det är aldrig försent att prova på något nytt!
Tackar för erbjudandet. Jag har ingen plan, så det kan bli hur som haver beroende på väder. Känner för att komma iväg en vecka eller så bara luffa omkring. Norges högfjäll är liksom en färdriktning.
Jan
Ska försöka hänga på. Har äntlligen fått tummen ur för att beställa däck. Den Avon/Pirelliblandning jag har nu ska bli ett par Michelin Anakee och jag hoppas att jag har dom på före midsommar. Sen kan Sigrid få komma på långtur. Får slita bort det lilla som är kvar med några turer i Närke med omnejd till veckan.
![]()
Sen vet du att varhelst en räv dyker upp finns det en lya.![]()
![]()