Ojdå!Jag brukar plocka isär mina hojar lite bara för att komma åt att göra rent överallt
Du ÄR min okände bror!När man inte nött på grejerna med en massa putseri så blir de som nya när man väl tar sig tid.
Fungerar alltså som en typ av lackbehandling....
Grushojen spolar jag bara av för det mesta, medan de andra två tvättas mer frekvent kan jag säga. Inget överdrivet putsande så att jag inte kan köra i regn eller så. Hojarna får gå i alla upptänkliga väder med en lagom dos av tvättande efteråt. Har en kompis som köpte en ny BMW 1200 Adventure förra året. Han tror att han tvättade den en gång förra året...han är dock inte säker.
Hellre en skitig hoj på vägen än en ren i garaget8)
Varför lägga oväsentlighet på minnet?Har en kompis som köpte en ny BMW 1200 Adventure förra året. Han tror att han tvättade den en gång förra året...han är dock inte säker.
Halva nöjet med mc är för mig att tvätta putsa och serva. Tvättar gör jag säkert var 10:e dag under säsong och då vaxar jag den ett varv också efter varje tvätt. Under vintern blir det totalservice då jag under inmundigande av ett glas vin eller en öl njuter av att gå igenom hela mc:n.... En egen form av meditation alltså