Är du osäker på hur forumet fungerar hittar du de vanligaste frågorna och svaren i vår FAQ
Ursprungligen postat av Jan-Olov Det är en hyllvärmare. nä det är det inte. den ligger bara i bokhyllan som prydnad det är en kultgrej som är ganska svår att få tag i kosta 30kr ny å jag har orginalkartongen också
Kan det vara en spänskruv till en springergaffel? Fråga, är den gängad innuti?
Jan-Olov
Ursprungligen postat av Jan-Olov Det är en hyllvärmare. Det är naturligtvis helt rätt
En sa va förveten o spörja om en sa få sport nå´t
Ursprungligen postat av Jan-Olov Kan det vara en spänskruv till en springergaffel? Fråga, är den gängad innuti? nä det är ingen spännskruv å den är inte gängat innuti
en ledtråd: många av er har en sån men i modernare utförande. å dom är bra att ha
Ursprungligen postat av veteranmc en ledtråd: många av er har en sån men i modernare utförande. å dom är bra att ha Är tanken, från tanken till tanken?
Ursprungligen postat av Chappy Är tanken, från tanken till tanken? den var ganska djup så tidigt på morgonen, men jag tror du har rätta tanken. å det är viktigt att ha rätt i tanken å veta vad som finns i tanken
Senast redigerat av veteranmc den 2010-04-25 klockan 20:23.
nu är det nog ganska enkelt å veta vad det är
Ursprungligen postat av veteranmc nu är det nog ganska enkelt å veta vad det är Påminner om min luft/bränslemixskruv till förknasaren i min f.d. utombordare.......eller bränslekran
Hellre vara ute på hal is och ha ett glatt liv än gå i lera och sörja
Ursprungligen postat av DearHunter Påminner om min luft/bränslemixskruv till förknasaren i min f.d. utombordare.......eller bränslekran du får ett halvt rätt för ordet bränsle
Forumets regler