Jag sitter och funderar ut olika turer som vi skulle kunna ta och fan vad det ploppar upp olika alternativ i skallen, det finns fan hur mycket som helst och jag kommer att lägga ut någon tur då och då för en tur tillsammans med er andra hojare.
Jag sitter och funderar ut olika turer som vi skulle kunna ta och fan vad det ploppar upp olika alternativ i skallen, det finns fan hur mycket som helst och jag kommer att lägga ut någon tur då och då för en tur tillsammans med er andra hojare.
Min hojblogg
Min vardagsblogg
Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.
Vilken tur
Försöker att hålla mig till tråden, fast modet är trådlöst
Du är så välkommen, alltid trevligt att träffas. Åker gärna söderut för att vidga vyerna lite!
Smultronstället är jag sugen på 8)
Försöker att hålla mig till tråden, fast modet är trådlöst
Min hojblogg
Min vardagsblogg
Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.
Min hojblogg
Min vardagsblogg
Min hojblogg
Min vardagsblogg
Min hojblogg
Min vardagsblogg