Passar datum och tid för mig så kommer jag... risk för vääääldigt tidig uppgång... nej nu ska jag åka till touringbutiken som har säsongsöppning för sina mc grejor risk för fynd kanske?
hade det inte varit så långt dit hade jag kommit, det låter som en kul grej. fast då hade ni nog fått rita en karta(ifall jag inte hinner med) eller spärra gashantagen så jag hunnit med, för min husqvarna mod227 120cc från 1950 som jag kör mest med har hela 4.5hk å en toppfart på ca 65 om jag har nedförsbacke, är pissnödig, har hemlängtan å medvind
Senast redigerat av veteranmc den 2010-03-28 klockan 11:52.
Svärmor bor strax utanför Eskilstuna i en liten by (håla) som heter Svalboviken så jag kan åka och sova där oxå. Sedan bor svågern inne i Eskilstuna och han har hoj men (precis köpt sig en Africa Twin) kan kanske lura med honom oxå så det löser sig. Tack iaf man vet aldrig om det kan behövas iaf. Blev årets premiär tur idag den blev inte lång men kände mig bara tvungen (att testa nya hjälmen;-) nu snöar det :-(
Senast redigerat av Kimmo den 2010-03-28 klockan 18:55.
Gissa om det känns segt nu har det snöat hela förmiddagen sitter hemma med sjukt barn så det är heller inte så kul!
Nu var det hjälm test genom att åka i backen utan för att känna efter hur den känns på hojen.