Mvh
GeCe
Det är aldrig försent att prova på något nytt!
OK! Onsdagen 7;e April om alla gillar det! Sak vi säga 10.00 vid Kaffestugan i Hembygdsgården vid Kyrkan (som vanligt).
Boende brukar GeCe ha stenkoll på precis som Räven har stenkoll på vädret.
Vi fortsätter ha kontakt för sällskap på resan. Vi kan väl även kolla med dom som är lyckligt datorlösa.
PS! Bara en liten upplysning.... Hornborgasjön ligger ganska centralt så det är inte långt ens från kanterna av södra Sverige. T.ex bara 35 mil från Stockholm
De låter bra,om fåglar å väder år på plats. Ingen ledtråd om vädret än. Men intresenter bör plocka fram bönemattorna minst 3 g. per dag vända mot sydost å rabbla 7april sol +15. OK?
Jan
Tranräkningen : 6100 igårkväll .
Jag kör uppåt landet på tisdagen. Vill ha god tid att köra vilse lite.
Jan
Letar efter min lilla kikare, dax att börja putsa linsen nu förstår jag.
Jan
Jag får väl stämma träff med Ove för gemensam trandansskåderiresa
Olle Å
Fixar sig Olle, Vi har kontakt
Kraftig störning idag! OBS! Det kan räcka med att någon defilerar förbi med en MC med taskiga ljuddämpare för att hela flocken skall försvinna. Så om vi vill se tranor och har en hoj som väsnas så åk till den sydligaste infarten vid kyrkan.
Kommer att övernatta någonstans själv och har lite koll på boenden i närheten av Tranorna så den som ev. är intresserad av något sånt kan kontakta mig via meddelandefunktionen här så kan jag hjälpa till. Boenden med frukost till "rimliga" kostnader" är dock begränsat.
Mvh
GeCe
Det är aldrig försent att prova på något nytt!