Jo, hörrni....
Jag vore tacksam om vi inte lade körningen under de två första veckorna i Maj för då missar ni DearHunter och riskerar att jag frammanar en förbannelse så att era skägg börjar växa innåt (damerna får mustasch istället)
Jo, hörrni....
Jag vore tacksam om vi inte lade körningen under de två första veckorna i Maj för då missar ni DearHunter och riskerar att jag frammanar en förbannelse så att era skägg börjar växa innåt (damerna får mustasch istället)
Hellre vara ute på hal is och ha ett glatt liv än gå i lera och sörja
Nej, den här turen måste gå av stapeln när sommaren står i full blom och när det är riktigt behagligt varmt ute även 05.00 på morgonen. Slutet av juni, början av juli kanske? Framförhållningen kan inte heller vara för lång då vi bör ha bra koll på vädret via yr.no.
Eller ska vi bara chansa på ett datum och sen gilla läget oavsett väder?
Senast redigerat av Danne den 2010-03-25 klockan 23:41.
Finns verkligen mycket att se och brist på förslag är det verkligen inte. Vi kommer garanterat att få ihop en trevlig runda. Vi kan nog hålla på hela dagen och naturligtvis är alla välkomna, oavsett kön!
Senast redigerat av Danne den 2010-03-26 klockan 00:04.
- - Pausa och softa gör man sällan för ofta.......
Mvh
GeCe
Det är aldrig försent att prova på något nytt!
Det är så att vi går in i ngn form av dvala i väntan på bättre tider. Medlemmar av rasen "tjej" är oftast frystna av sig och kan därför vanligtvis sällan skådas alltför lång ifrån värmekällor..=)
Men det låter som en mycket trevlig tur, så jag är absolut på! Även om man råka bo i Stockholm så är det så ofta man tar sig tiden att uppskatta alla vackla platser som faktiskt finns, så det ska bli kul.
Det låter bra, har själv kört hoj i Stockholm i 25 år och tycker att jag har sett det mesta i stan, för om man tar en sväng själv så blir det nästan alltid samma vägar av gammal vana. Men då är det kul att åka med några andra ibland eftersom alla har ju sina egna favoriter och kan vägar som man inte har kört på tidigare.
- Det upplevde jag förra året då Mats guidade mig och några andra hojåkare på vägar i Stockholms västra delar som inte jag har kört på tidigare - det var helkul...
Så det här kan bli hur bra som helst...
Danne
Senast redigerat av Danne den 2010-03-26 klockan 10:18.
- - Pausa och softa gör man sällan för ofta.......