Självklart ska du med - det är alltid uppskattat med tjejer, i varje fall jag tycker jag det...
Så är det ingen annan som har nått emot det så är detta en uppmaning till alla tjejer - häng med...
Daniel
Självklart ska du med - det är alltid uppskattat med tjejer, i varje fall jag tycker jag det...
Så är det ingen annan som har nått emot det så är detta en uppmaning till alla tjejer - häng med...
Daniel
Senast redigerat av Danne den 2010-03-25 klockan 23:28.
jo,vi ska ju träffas nu på söndag,hoppas ni inte glömt
då går det fint att diskutera preliminärt
Västerbron,gamla stan,sergel,slussen, lite ställen dit man undviker att komma på dan med allt folk
visst Lidingö o saltsjöbaden är vackert o fina vägar,blir nog en heldagsutflykt
vi snurrar in i stan tidigt o drar utåt nar dagen vaknar på riktigt
jag ska försöka att övertala frun att hänga med:=)
Jäklar vilken rolig grej att åka runt i Stockholm en natt med många guider till på köpet det ser jag fram emot.
Min hojblogg
Min vardagsblogg
Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.
härligt att vi kunde locka fram er ur den småländska urskogen ,den åkningen har alla möjligheter att bli en riktigt kul körning
Min hojblogg
Min vardagsblogg
Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.
Det finns så många ställen att besöka i vår huvudstad inte minst i samband med en vacker soluppgång. Så att lägga upp en vacker och smakfull tur lär nog inte vara några problem för oss Stockholmare med hjälp av era önskemål. En utsiktsplats som fjällgatan är vacker alla tider på dygnet. Så T.O.M. jag ser fram emot denna tur fast jag vart yrkeschaffis i 'byn'
Försöker att hålla mig till tråden, fast modet är trådlöst
Jag slutar aldrig fascineras av Stockholms skönhet med all grönska och allt vatten.
Mitt spontana förslag på runda. Har säkert missat något.
Fjällgatan, Skeppsbron, Skeppsholmen, Strandvägen, Djurgården, Valhallavägen, City, Humlegården, Stureplan, Kungsgatan, Norr Mälarstrand, Lilla Essingen, Västerbron, Söder Mälarstrand, Slussen, Henriksdalsberget, Nacka Strand, Värmdö, Vaxholm (lunch).
Frukost = medhavt kaffe och smörgås när helst andan och utsikten medger ett lämpligt stopp.
Och det är absolut självklart att tjejer som kör själva eller tjejer som vill åka bakpå ska med på denna exklusiva gryningstur i världens vackraste huvudstad.
Hellre vara ute på hal is och ha ett glatt liv än gå i lera och sörja