Här tänkte jag att vi kan diskutera allt som kommer att röra denna tur, önskemål om vilka platser vi ska besöka etc.
Här tänkte jag att vi kan diskutera allt som kommer att röra denna tur, önskemål om vilka platser vi ska besöka etc.
Kan tänka mig att åka ner til "Stan" för detta har ju bara ca 3h ner till Stockholm.
Bor på landet så här finns inga bilköer så det vet jag inte vad det är , förutom utanför Clas Ohlson (ja jag bor i Clas Ohlson land) med alla turister som ska dit på sommaren och trängas.
Tror vi, mfl Tuckolmare, behöver en pub-kväll och snacka ihop oss lite.
Jag har några förslag, och det vore ju kul att bjuda på lite överaskningar och låta Sthlm bjuda på sig själv lite. Sthlm är en underbart vacker stad. Trivs kanon här.
Det finns mer än donken på Sveavägen....
Hellre vara ute på hal is och ha ett glatt liv än gå i lera och sörja
Undrar om vi ska göra detta till en killgrej utan damer annars har jag en kompis jag delar brevlåda med som är intresserad beroende på datum.
Sen är det lite svårt för en annan att komma med synpunkter på utflyktmålen då man saknar tidsaspekt på hur lång tid det skulle ta att besöka olika ställen. Men de du nämde Mats i den första tråden om målen Fjällgatan, mot Riddarfjärden och runt till Djurgården är ju "måsteställen".
Skulle ju kunna säga Saltsjöbaden och Lidingö men det skulle väl ta för lång tid och ligger ju inte i centrum precis.
Men kul ska det bli!
Mvh
GeCe
Det är aldrig försent att prova på något nytt!
Jag tänkte precis skriva att det här lät ju kul.. men vill ni killar hänga ensam så får ni såklart göra det=)