Hej. Jag heter pelle och bor i göteborg, är återfallsknutte, har inte kört på många år, skall fylla 60 år så jag gick och köpte mig en suzuki vz 800 marauder i present till mig själv. Längtar bara till att det blir väder så att man kan ut och köra.
Hej. Jag heter pelle och bor i göteborg, är återfallsknutte, har inte kört på många år, skall fylla 60 år så jag gick och köpte mig en suzuki vz 800 marauder i present till mig själv. Längtar bara till att det blir väder så att man kan ut och köra.
Grattis på födelsedagen och välkommen både hit och till mc-livet igen.
Saddlebags can never hold everything you want, but they can hold
everything you need.
Gert Karlsson
Välkommen Pelle!
Hoppas du hittar likasinnade att åka med i Gbg! Många fantastiska vägar där!
Välkommen Pelle och hoppas att du kommer att trivas.
Min hojblogg
Min vardagsblogg
Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.
Välkommen Pelle!!
välkommen pelle. å grattis i förskott på födelsedagen. den här motorcykeln är tillverkad samma år som du föddes
Det är aldrig försent att bli yngre för det blir man säger min mamma. Ja inte riktigt så, hon brukar fråga när jag ska bli vuxen? Jag har kört hoj sen sent sextiotal och kör fortfarande trots sextiofem plus (dedu Ove) Risken finns att jag aldrig blir vuxen Men om jag blir det ska jag skaffa hund
Grattis till beslutet och hojen Pelle, välkommen hit !!