Undrar om pikarna e riktade mot mig ???
Jag kan bjuda på det i såna fall 8)
Undrar om pikarna e riktade mot mig ???
Jag kan bjuda på det i såna fall 8)
KTM 950SM
Det är lugnt, vi kör väl alla en plåtburk i bland. Men visst passade vädret in denna dag då det är vårdagjämning idag! i varje fall Stockholm var det guldväder...
Sen om man får åka på 2 (3) hjul i detta väder så är det inte fel...
Skål!!!
Danne
Senast redigerat av Danne den 2010-03-20 klockan 21:15.
Kopierar från bloggen:
Hej!
Trots bara +6 grader så är våren här för de första 5 milen är nu körda med Kawasakin. Det sista som hände i höstas var att jag körde på en upphöjd sten så lagningen i avgassystemet gick upp. Den lagade jag idag och sen fick mc:n stå på tomgång ett tag så lagningen härdade.
Och sen bar det iväg med blicken efter all grus på vägarna... Härligt med en mc som bara fungerar utan att jag gjort något sedan i höstas bortsätt från lite svets och ljuddämparbandage då. Jag bara ställde den på altanen fulltankad men ovättad. Laddade batteriet en halv timme för någon vecka sedan men annars ingenting. Den fungerar som sagt utan något strul.
Igår fredag tog jag ut min nya på en premiärtur på 6mil,den gick riktigt bra'041.jpg
Bilden är tagen vid Rastastugan mellan Borlänge och Djurmo. Rastastugan har stängt iväntan på nya ägare. Finns en låt om Rastastugan som är gjord av Peter Karlsson och blå grodorna.