Enligt prognoser är våren på väg nu och jag antar att skåningarna är de som först kommer att ta ut hojarna. Lyckos dem!
Skulle vara kul att följa, här i forumtråden, när alla tar första turen för säsongen. Vem är först ut?
Enligt prognoser är våren på väg nu och jag antar att skåningarna är de som först kommer att ta ut hojarna. Lyckos dem!
Skulle vara kul att följa, här i forumtråden, när alla tar första turen för säsongen. Vem är först ut?
Senast redigerat av Jonas den 2010-03-06 klockan 08:46.
Min hojblogg
Min vardagsblogg
Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.
jag har redan varit ute å kört flera gånger i år.för mig finns inget som heter mcsäsongen. jag kör året runt.
Så fort det blir lite bättre väglag och temperatur kommer jag rulla ut min KTM för en premiärtur. Vill minnas att det var i mitten på mars förra året som jag tog jungfruturen upp till Café Våfflan i Sigtuna...
i söndags den 28 feburari va det premiär för mej, behöver jag säga att jag bor i skåne ! det va +5 grader men torra vägar,
så fort isen är borta från vägarna så tar jag hem xjn ,förhoppningsvis inom 14dar:=)
De senaste två åren har jag haft både skid- och mc-premiär för året inom samma vecka... men i år blev det inte så, var för fint skidväder för hojåkning :-)
fast körde ju upp hojen på kärra för att köras till service den veckan .. räknas det? ;-)