BSA hade fler modeller också! Det är bara att kolla å njuta av bilderna å drömma!
Mvh
GeCe
Det är aldrig försent att prova på något nytt!
Ytterdörren går att få upp, men sen kommer problemen! Ska jag gå ner för yttertrappan så är det polarutrustning som gäller, så jag har skickat hustrun att hämta ved och annat nödvändigt. Sen gäller det att vara med med klapp och godis så springer hon gärna en sväng till.
Skotta får vara idag för gör man ett hål i snötäcket så ar det fullt på ingen tid alls = ingen idé.
Mvh
GeCe
Det är aldrig försent att prova på något nytt!
Ska nog ordna detta bara det slutar snöa. Det får nog bli lejt folk.
Var ute och tog en liten promenad och fick upp en bra pulsfrekvens efter drygt 100 m. Då började kyrkklockorna ringa så då var det dags att vända. När jag kämpat mig in igen konstaterade jag att klockan var strax över 16.00 så det var visst inte mig det gällde, utan det var helgmålsringningen.
-13, klart och vindstilla. Snön ligger där den hamnade igår, mest där det varit skottat tidigare. Dagsjobb innan det går att komma ut. Tänk på vilodagen och skotta din snö!
Ove. Ledsen men måste nog ändra mig. Men lite takdropp i går.
Jan
Kom förbi en vänlig man med en stor maskin och tog ifrån mig mer än halva jobbet!
Nu är bara resten kar men jag kommer nog ut med bilen idag och GeCe slipper skotta till Lördag. (hoppas jag! )
Här uppei kalix har vi ca 70cm snö nu å 22 grader kallt. här har inte snöat dom senaste 2 veckorna. å man bor ju i lägenhet så man behöver inte skotta snö.