Snart vågar man väl inte visa sig på den här tråden, för nästa steg är väl att Transportstyrelsen återkallar körkortet för oss som för 40 år sedan fick Mc behörighet vare sig vi suttit på en hoj eller inte.
Konstigt att man inte kommit på detta utrotningssätt ännu, utan bara kör med ekonomiska och utbildningsförsvårande åtgärder.
I min ungdom va det en målare som hade en sån sk. ostkupa. Plexiglastak som man fälde upp. Han hade massa målapytsar å grejor där inne i detta lilla utrymme.
Den killen måste fått tilltagande rattfylla under resan av lösningsmedel och grejer.
Har en annan fundering, kallt som det är idag. Den där Smite som jag funderar på att köpa - hur är det med värmen och defrostern - måste undersökas.
Hej och välkommen! Om du läst de senast inläggen så vet du att du kanske får sällskap av mig i trehjulsbranchen. Men jag vill ha två ifram och ett ibak och ostkupa över skallen, men bara när det regnar.
Kul grej, ser ut som en gammal Messersmith. 3-hjulig så det är väl A-kort som gäller och den gör 90 km/h. Den skulle räcka till som andrabil för min del.