Såg ett inlägg av ADARA på ett annat forum där hon länkade till denna som släpps i mars för massa mindre pengar.
https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=65210&ra=true
Såg ett inlägg av ADARA på ett annat forum där hon länkade till denna som släpps i mars för massa mindre pengar.
https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=65210&ra=true
Försöker att hålla mig till tråden, fast modet är trådlöst
Den har ju inte ens Mp3!
För min del så räcker det med att höra motorn och oljudet från vinden inte lägga till mer. När jag kör bil har jag oftast inte radion på, det är sällan det är tyst och de få tillfällen får man passa på att njuta.
Jan-Olov
Jag trodde att det var likadant för mig, tills jag testade. Nu vill jag inte vara utan musiken. Det var kanon på min tjugofyratimmars resa. Aldrig samma låt utan nya hela tiden, riktigt mysigt. Vi får se vad du tycker själv när du fått testa. Gissar att du inte kommer att ha något emot att höra dina favoritlåtar när du rullar fram genom det skånska landskapet....
Min hojblogg
Min vardagsblogg
Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.
Det känns inte lika säkert att lyssna på musik när man cyklar eller kör hoj, tror jag, eftersom det kräver en helt annan koncentration på omgivande trafik. Men visst, på en glest trafikerad landsväg/motorväg funkar det säkert att lyssna på lite musik.
Precis vad jag trodde också, men det var inte ett dugg annorlunda än att lyssna på musik i bilen. Vet inte om det har med rutinen att göra. Själva framförandet kräver inte någon större insats utan går per automatik. Kanske känns annorlunda för den som inte är lika van att köra just hoj. När du känner att du behöver koncentrera dig extra är det bara att stänga av. Självklart ska du testa om det passar dig!
Efter mycket kliande i skallen har jag lyckats synka intercomen med telefon och GPS. Har också hittat rätt läge för högtalarna i hjälmen som satt typ en dm för högt tidigare. Nu är det plötsligt betydligt bättre ljud.
Nu ska jag bara lära mig att göra rutter och så i datorn, men när jag öppnade Map Source för första gången ikväll fattade jag ingenting. Får väl ägna några timmar åt det imorgon.
Hur som helst ska det bli riktigt skoj att testa intercomen på tre personer på söndag. Nu vet jag också hur man stänger av och sätter på radion...
Hmmm...ni rubbar mina cirklar mina vänner.
Jag börjar bli sugen på en gps....;D
Hellre vara ute på hal is och ha ett glatt liv än gå i lera och sörja