Först å främst,funduron har en folanmotor som har används i snöskotrar. Borde verkligen starta. Berta å jag sitter i varmgarage å läser karta å småpratar om utflykter som blir när tempen stiger över+10
Först å främst,funduron har en folanmotor som har används i snöskotrar. Borde verkligen starta. Berta å jag sitter i varmgarage å läser karta å småpratar om utflykter som blir när tempen stiger över+10
Jan
Samma i Skaraborg. Hojarna står tryggt insnöade med snökvalitet som går att bygga igloo av så dom har jag inte sett på ett tag. Lika bra det för annars kanske jag fått nåt ryck i svinkylan. sånt har ju hänt förut.
Bakade igår och det värmde gott. Kanske ska upprepa manövern? Mat som tar lite tid.... Lasagne kanske? och så var det mera käk till fäglarna. Uteaktiviteter är bara att glömma!
-20 här också! Är en svår vinter i år och här stiger abstinensen med minskad temp och ökat snödjup.
Blir nog sen premiär i år som det verkar! ???
Nya däck är dock klara till den "nygamla" Yamman som inköptes i höstas. Istället för Michelin Macadam ( som inte finns längre ) blev det Avon AM 26 runt om. De har ett mönster som ser ut som lite allroanddäck.
Uttrycket "runt om" har jag hämtat från en pratglad bilförsäljare som försökte sälja en bil till farsan med orden: Det är två nya däck runt om!
Mvh
GeCe
Det är aldrig försent att prova på något nytt!
Isch ja tocken vinter. Veden i vebon börjar sina. Det blev alldeles för mycket hojsnurrande o hojbyggande i våras.(fan heller) Sedan kom sommaren med alla Mc träffar o utflykter. Grannarna på sommarstället började leta efter till salu skylten o annonsen i tidningen. Båten kom inte i spat förrn i juli o höll på att bli där när isen kom. Gräset hemma togs med lie.
Det var då för väl att jag inte kom ihåg hur kul det var att köra hoj förrns för ett par år sedan!
Men i vår, då ska jag..Då ska jag.....Brumma kommer det att göra i vilket fall!!!
En sa va förveten o spörja om en sa få sport nå´t