Cub, wave, innova...."same shit"
Bubblan är väl den mest tillverkade bilen. Den passerade väl 50 mille innan den las ner för några år sedan. Cuben har väl passerat 60 miljoner.
Hiskeliga siffror
Cub, wave, innova...."same shit"
Bubblan är väl den mest tillverkade bilen. Den passerade väl 50 mille innan den las ner för några år sedan. Cuben har väl passerat 60 miljoner.
Hiskeliga siffror
FIAT hade en modell som i hemlandet hette "Regata". Här i Sverige var man rädda för att den skulle komma att kallas "Ragata", så man la till ett T och kallade den i stället "Regatta". Knepigt det där med att döpa fordon, går alltid att få till någon oönskad vinkling på något språk.
Tack för upplysningen vilket får mig att värdesätta att jag hann skaffa en innan de försvann.
Ska måttet på tjockleken på glaset vara måttstock på kvaliteten kan jag förstå det då den inte är mer än 3,2 mm vilket är tunt för en så pass stor ruta men jag har inte något problem med det och infästningen verkar mycket stabil.
Mvh
GeCe
Det är aldrig försent att prova på något nytt!
Ok, ska kolla upp det! Tack för upplysningen!
Mvh
GeCe
Det är aldrig försent att prova på något nytt!
Blev lite fel bara....
Senast redigerat av V Saarela den 2012-05-23 klockan 21:48. Anledning: Fel forum
Har inte fått klart för mig vad som är snitthastigheten eller känslomässigt lämplig hastighet på 90-väg för en Innova. Börjar bli lite intresserad av den.
//Håkan