det stämmer nog jag e ju 45 och bor på landet , men sen har du ju glömt att kawa bjuder på halva med ju tror det e vagnskada och olycksfall första året
det stämmer nog jag e ju 45 och bor på landet , men sen har du ju glömt att kawa bjuder på halva med ju tror det e vagnskada och olycksfall första året
Jag ville bara kommentera Bilsport och mc.Ursprungligen postat av Katarina
Jag kunde inte knappa in några uppgifter på min hoj (Daytona) utan ringde dit och fick dessa uppgifter.
Angående IF:s helförsäkring så ingår det i märkesförsäkringen, man kan alltså inte välja bort det.
jag fattar inte att du inte kunde helförsäkra en gtr1400 hos bilsport&mc . jag har ju min där , du måste ha fått fel uppgifter men jag vet att zzr1400 är så dyr då de ej vill försäkra dem ,men rent juridiskt får de inte neka dej försäkring därför höjer man då dessa så du ej har råd
Jag vill minnas det är vagnskada första året. Om jag också bodde på landet skulle jag nog få en lägre summa än 1800:-/år.Ursprungligen postat av Nilsson
Hon kanske inte kan räkna…? Men visst finns det försäkringsbolag som sätter hiskeliga premier bara för att slippa försäkra fordonet de helst inte vill ha hos sig. Det kanske är nåt sånt och du får en sånt svar. Men Bilsport & MC Försäkringar är ju kända för att försäkra värdefulla fordon, som samlarbilar t ex.Ursprungligen postat av Maestro
var inne och hämtade min nya sadel idag , är en Gelsadel och den e 3cm lägre än orginal , sååå jipppiii nu når jag ner , tog ju bara ett år att få tag på den
du retade mej för dem ju ,
Vad tycker du om GTR:en nu när du har haft den ett tag?
tja har ju kört 1000mil nu med den och visst e det en kul hoj men om jag ska vara ärlig så hade jag nog köpt en Fjr om det skulle vara så att jag gjort affären idag , det är mycket som är uppskrivit den e inte så bra som man sagt , men som alla andra hojar den e kanon bra om man gillar den sortens hoj , och nu börjar den komma ner i pris ju såg en ny för 139900 jag gav ju 156900 , men men vi får se jag har ju beställt en årsmodel 2010 hoppas bara de gör lite förändringar
det är väl en ganska ny modell? jag tror 2010an kan skilja sig en del, bort med barnsjukdomar
jag har varken kört gtr eller fjr men gtr är mkt snyggare!