Måste tyvärr dra gränsen där. Var ska den annars dras? Skickas ut till alla tusen på forumet varav många bara är medlemmar, men som inte skrivit eller deltagit på några turer? Många är bara nicknames som vi inte har en aning om vilka de är. Forumet har också drabbats av någon idiot som vill förstöra för oss. Troligtvs ingen medlem, men ändå en tillräckligt allvarlig händelse (hackning x 2) som gör att i alla fall jag blir vaksam.
Jag tror också att de medlemmar som listan riktar sig till känner sig mer bekväma med att deras uppgifter inte sprids hur som helst. Listan är dessutom enkom riktad till oss som kör ihop som ett praktiskt hjälpmedel när vi behöver kommunicera vid sidan av forumet.
Jag är dessutom säker på att du kommer att hamna på listan till nästa säsong då vi ju ska köra ihop. Vidare finns ju fortfarande forumet som det främsta sättet att kommunicera möten och träffar på. Skulle någon ha vägarna förbi Örebro är jag tämligen säker på att denne skulle skriva någon rad om det här i forumet och kanske skicka ett PM till dig.
Observera också att detta är ett eget initiativ av mig och ingenting som andra medlemmar eller hojen.nu ligger bakom. Och därför är jag särskilt noga med att förvalta förtroendet med att skapa denna lista.
Ta det inte personligt, Gustaf eller andra. Forumet är vårt främsta kommunikationsmedel. Listan är bara ett komplement.