Ah! Men titta där, det hade ju jag helt missat Men tyvärr blir det nej även nästa helg. Då ska jag och pojkvännen fira och kommer troligtvis vara iväg någonstans i Sverige.
verkar som lördagen 12 har bästa vädret men det är ju några dar kvar så det är bara att hålla tummarna
Jag tänkte köra nåt annat den 12:e, det är nämligen Tunga Rallyt då. Massor med gamla lastbilar och bussar från förr kör runt på småvägar så jag tänker faktiskt åka runt och plåta dom. Förra året missade jag det hela och det tänker jag absolut inte göra i år. Hoppas ni får en trevlig tur, alla ni som ska köra.
Här är ett reviderat förslag från Nicke på en Mariefredsrunta som vi kan ha i åtanke vid en tur senare i höst eller i vår.
Mariefredsrunda över Skanssundet, Järna, Gnesta, Björnlunda och Laxne.
Våren kommer nog att bli intensiv, vägarna ligger bara och väntar på oss!
Ser redan fram emot nästa säsong även om denna ännu inte riktigt är över.
Samma här, det känns lite vemodigt att säsongen snart är slut men jag ser fram emot våren och turer ihop med er andra. Jag tänkte lägga upp en tråd som vi kan lägga upp tips på turer som vi kan ta nästa år med kartblider och lite information om turen. Kan det vara något tror ni, jag tycker att det är en bra ide'.
Min hojblogg
Min vardagsblogg
Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.