Hej.
Grattis till er alla som tagit kortet. Jag körde upp Augusti 2005 och den dagen spöregnade det och jag hade inte övningskört en meter i regn.lärarn sa att innan alla kommer så kan du värma upp lite och det gick som på räls att bromsa från både 70 och 90 utan at det släppte så efter tag kommer jag på mig själv att sitta och sjunga i hjälmen. Men nervositeten försvann av det..
Sen efter hela uppkörningen hade kunnat gått värre, man får ju ett papper som säger att man är godkänd, 1 ex till körskolan och 1 till sig sdjälv och på detta finns det en remsa som man kan ha med sig till man fått rätta "lappen". Kör upp cykeln till körskolan, lämnar deras del av papperet, lägger mitt eget i jeansjackan som hänger på skolan. Ägaren säger att jag kan köra bort hojen till garaget så jag frågar om jag får ta en sväng upp till jobbet. Ok säger han och jag drar iväg som på moln. När jag kom tillbaka och klädde om kom jag på att om jag blivit stoppad hade jag inget på mig som visat att jag fick köra själv. Kunde ha slutat lika fort som det startat.
Kör nu bara inte lugnt i trafiken utan kör förståndigt
mvh//Texas