Håller också på med körkortet fortfarande. Nytt på forumet också, så hej till alla trevliga glada människor=) Känns som man faktiskt kan våga posta här trots att man är noob och inte blir hånad som på vissa andra forum - skönt!
Jag är nog faktiskt så grön man kan bli på MC. Har tagit en hel del (alldeles för många, tycker min plånbok) körlektioner.. Här kommer bortförklaringarna:
* inget bil- eller annat körkort (dvs noll trafikvana)
* aldrig tidigare kört hoj eller ens moppe (kan dock cykla, någorlunda

* känner ingen med MC som skulle kunna sätlla upp som handledare, så ingen privat övningskörning alls tyvärr
Men oavsett allt detta tror jag helt ärligt att jag måste vara en av dom långsammaste eleverna dom har haft, det här har tagit alldeles för lång tid. Men nu är det iaf landsvägskörning inbokad! Weee! Gården får jag nog fila lite på, krypkörningen känns helt okej numera, men högfartsbanan är lite skakig fortfarande. Trafik annars börja gå bra också, jobbigast just nu är att bedömma hastighet av galen bilförare i en skakig backspegel på motorvägen - det är väl där trafikerfarenheten kommer in i bilden.
Men jag hoppas, hoppas, hoppas ju att det blir ngnting det här året iaf, annars kommer jag att bli riktig deppig tror jag. Måste ju hinna köra lite innan snön! Det ska gå!