Kawa ER6-n eller f är poppis! Den har varit bäst säljande hoj senaste 3 åren. Jag tänkte också köpa en men avstod pga serviceintervallerna.
Kawa ER6-n eller f är poppis! Den har varit bäst säljande hoj senaste 3 åren. Jag tänkte också köpa en men avstod pga serviceintervallerna.
Aj aj, är det service ofta på den? Nåja... smällar man får ta antar jag. Den är så söt så jag kan nog inte avstå är jag rädd![]()
Va skönt med intelligenta mc-köpare som har vett att köpa Kawasaki!Jag har (återigen) ändrat mig. Var hos en handlare idag och blev störtförälskad i en Kawasaki er-6.![]()
Kawasaki-Bosse - Hehe, skönt att jag får medhållHandpenningen är lagd nu, får cykeln i början på nästa vecka. Längtar!
Katarina - Aha, då vet jag. Ska in med den på en första service när den rullat 100 mil i alla fall. Men, det blir en sån ändå. Det får det vara värt.
Känner att jag sprungit ifrån ämnet i tråden här men var ju bara tvungen att få lite tips. Jag är ju newbie så på så sätt är jag ju i rätt trådMen nu ska jag försöka hålla mig i nån annan tråd om jag har frågor om cykeln
Tack för all hjälp!