Så vacker att det gör ont i ögonen! 8)
Ska tydligen vara en fröjd att köra/hantera också. Samma motor som i SRV1000 fast en lite annan ram.. kortare hjulbas, höjt styre, strippad på kåpor osv.
Nån som testat?
Så vacker att det gör ont i ögonen! 8)
Ska tydligen vara en fröjd att köra/hantera också. Samma motor som i SRV1000 fast en lite annan ram.. kortare hjulbas, höjt styre, strippad på kåpor osv.
Nån som testat?
Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!
Ja den var fräck.
Min hojblogg
Min vardagsblogg
Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.
Ska se om dom har den hemma på Aprilia här i stan, vore skoj att se den i verkligheten också.. man vet ju aldrig hur mycket photoshop som ligger bakom den där 8)
nu liknar det nått här!
om jag inte minns fel har tuonon vunnit en del på bana, den är inte bara snygg alltså
Snygga fälgar annars gillar jag den inte :P
Tycke och smak förstås, men i mina(visserligen färgade.. ;D ) ögon är det ingen match mot denna:
Shot at 2007-07-10
Shot at 2007-07-10
Man måste dock rycka bort den groteskt fula katalysatorn och ersätta den med ett Termignoni helsystem. Fast det gör man förstås i vilket fall
Har dock ärligt talat aldrig provkört en Aprilia..
Snygg.
Min hojblogg
Min vardagsblogg
Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.
Scorpio, jag säger inte emot dig där! Jag är rätt kär i mitt eget monster, sen sjunger hon extremt vackert också