Ni har så rätt, så rätt Molgan och Katarina!
Fastbikes.se har provkört nya ER6-n och verkar nöjda om än inte förbluffade av uppdateringarna jämfört med föregångaren.
Jag tycker Kawasaki gör helt rätt som fortsätter satsa på ER6:an! En sak jag inte gillar är att den saknar synliga utblås, det är ju väldigt viktigt för skönhetsfaktorn!
Annars en smidig hoj till rätt pris! Lite för liten för oss längre förare kanske?
Jo, jag vill ha koll på trafiken bakom mig. När jag satt på den såg jag inte trafiken bakom mig. Jag fick vrida mig halvt ur led för att se nåt bakåt i speglarna. Kawasaki känner också till detta och har därför tagit fram förlängningsarmar man kan montera på hojen. Min undran då var: varför inte utveckla saker rätt från början?
Undrar över samma sak. Har kört några olika Harleys. På alla var spegelarmarna så korta att jag inte såg stort mer än mina egna armbågar/händer. Hur har man tänkt då? Det måste finnas gränser för hur stor del av en motorcykels utseende som är funktion och hur mycket som är "la bella figura". Det där är oerhört märkligt. Måste väl vara det lättaste tänkbara att göra tillräckligt långa spegelarmar......?
då e det bara att grattulera till ett fint köp