PICT0001.jpg
PICT0002.jpg
PICT0004.jpg
Dom här bilderna var inte med på www.pppress.se mvh Trike Robban
Usch, kunde ha slutat riktigt illa och en trist avslutning på 2008. Skönt att du klarade dig någotsånär helskinnad. På pppress-bilderna såg ATV'n dock riktigt snygg ut, be att få orginalen och använd dem i annonsen när du ska sälja åket nån gång i framtiden..
Hej Katarina !
Den är helförsäkrad ,jag fick reda på att den skulle skrotas försäkrings killen ringde nu i början på veckan.Så jag får ut pengar för den och han gav mig ett pris som jag tog direkt! Jag kan säga att jag har förlorat 500 kr på den och då har jag kört 2år med den ( köpt begagnad) Fick en svullnad på vad och foten
Trike Robban
Ja det hade jag också nappat på, förlora 500 kr på två år, det var inte så illa. =)
Jag förlorade mest på bytet av skitbilen Toyota Yaris till en mycket roligare (MINI Cooper D) men det var det ta mig tusan värt! Den tidigare ekonomismällen jag förlorat på var när jag kraschade pärlan på motorvägen (blev påkörd i hög fart) och Folksam inte ville betala nåt. Då fick jag ta stereon och alu-fälgarna men ändå... Hade gärna fått mer betalt.