Jag åkte till garaget igår och bytte handtag. Tog ett par varv inne i garaget efteråt
Vill också ut ch har börjat snegla på att köpa en mer tålig hoj att ha under vintern...
Patrik
Jag åkte till garaget igår och bytte handtag. Tog ett par varv inne i garaget efteråt
Vill också ut ch har börjat snegla på att köpa en mer tålig hoj att ha under vintern...
Patrik
Jag verkade nog lite grinig men känslan steg nog medan jag skrev inlägget.
Jag fick besiktningspappren i går skall vara gjort före mars utgång, känns lite osäkert att teckna en tid frammåt i tiden det kan ju vara full snöstorm den dagen jag skall besiktiga. Mc borde inte få en tid under vinterhalvåret, alla varken vill eller kan på vintern.
Jan-Olov
Om du inte ska köra före dess gör det ju inget om tiden gått ut. Om du besiktigar i april i stället så har du tolv månader på dig till nästa gång. Numera bör det inte vara så svårt att få en tid som passar, med kvälls och lördagsöppet. Det var mycket värre förr, i alla fall i Stockholm.
Även om det är körförbud senare så får du köra den i samband med reparation och till besiktning.
Inte nu längre.
60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin