Inläggen kring formgivning och vad som är manligt och kvinnligt är intressanta men passar inte i den här tråden Flyttade till en egen tråd: Formgivning - kvinnligt & manligt
Inläggen kring formgivning och vad som är manligt och kvinnligt är intressanta men passar inte i den här tråden Flyttade till en egen tråd: Formgivning - kvinnligt & manligt
Senast redigerat av pewa den 2008-09-30 klockan 23:54.
Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!
Kikar man i senaste Motorrad får man se både ER6-n och ER6-f på sidan 25, tycker t o m att ER6-f ser snyggare ut nästa år. Nu blev man sugen på att provköra dom, det får bli nästa år givetvis.
Ah, våren kommer bli underbar! Var på en massa hojprovardagar i våras men fick bara stå å se på när alla andra var ute å roade sig (övningskörde ju forfarande..). Till våren så blir det provkörning för hela slanten! =)
Och f-modellen ser absolut trevligast ut, börjar bli lite tröttsamt med alla street-fighters.
Jag tycker lyset fram ser fränare ut på ER6-f än på ER6-n.
En konkurrent som jag tror blir intressant är Aprilia Shiver 750 GT:
Lite vuxnare motor (samma som i dorsoduro) men i övrigt liknande koncept som ER6-f.
Och Yamahas XJ6 Diversion ser inte pjåkig ut heller:
Usch va många hojar det finns, å man måste pröva allihop. Puh.. =)
Senast redigerat av Molgan den 2008-10-09 klockan 01:10.
Oooh vilken hääärlig färg på Aprilian!! Påminner om ER6-n i designen faktiskt men jösses vilken snygg färg.
Wow! Det där är en hoj för mig!! Bort med topboxen som stör idyllen men härlig tank!
Hmm, ju mer jag tittar på den där XJ6'an ju mer sugen blir jag på att skaffa en "andrahoj". Vet inte varför jag alltid faller för budgethojar/bilar, det är absolut inte för att jag är snål för jag saknar totalt ekonomiskt snille.. Får bli en provkörning ASAP. Enda som talar emot just den modellen är att man kanske blir en märkesfjant om man köper samma märke 2 ggr på raken? =)
Senast redigerat av Molgan den 2008-10-11 klockan 21:39.