USA har ju en hög säkerhetsapparat. Undrar om dom har säkerhetsplan mot folkvald president om han blir en säkerhetsrisk.?
USA har ju en hög säkerhetsapparat. Undrar om dom har säkerhetsplan mot folkvald president om han blir en säkerhetsrisk.?
Jan
Tror faktiskt inte säkerheten är 100%. Blir inte förvånad om någon gör ett försök att bli av med Trump. Det har ju hänt flera gånger förr i historien utan att det varit så många som uttryckt sitt missnöje.
Ett stort dilemma är ju om folk i övriga världen ser USA som något negativt och då inte vill handla produkter därifrån.
Men å andra sidan, har USA verkligen några produkter som är överlägsna våra europeiska. Tänker då främst på bilar och motorcyklar. Behöver vi verkligen dom????
Som man bäddar så får man ligga. Det enda som jag ser vi kan behöva är nog viss elektronik som är nyutvecklad. Bilar o annat kan kvitta europa o japan gör mycket bättre, elektronik för allmänhetens behov är nog det från asien helt ok.
Jan-Olov
OBS. Värmland är en skräpyta läste jag. Men trevliga vägar å vyer. Någon trevlig bor där också.
Jan
Chipp som han sa Bengt Alsterling i tv programmet Hajk
Jo här i Värmland finns det möe sludidigt fölk, men de flesta är helt ok. Även jag om jag får säga det själv.....
Jag har varit lite dålig på att hänga här på detta forum nu ett tag, skall försöka bättra mig fast det är ju så enkelt att är det pissväder ute så stannar man inne och hittar hit igen
Min Yamaha är nu helt klar inför MC premiären med nya kjedjerullar, drev, kuggar, vajrar, stift, mm
Jag har under förra sommaren köpt åtskillga H4 lampor till hojen, felet jag gjort är bara att jag köpt de lampor som heter + 60% mer ljus dessa håller inte för en offroad hoj med en cylinder
När jag i desperation köpte en på Jula för 23:- ja då håller den, fast det skiljer på ljuset
Hur som haver så köpte jag på Ebay en led H4 med hel/halv ljus funktion, det var fläkt inbyggd i lampan och trodde att nu har jag köpt min sista lampa, den lös krit vitt men med fel ljus bild så nu har grabben 100W bromsljus i sin A traktor
Får nu bara Feburari stånka sig igenom sen fan är det Mars.....
Snart mello....halleluja för sen när stora finalen är klar då är det sommar nästan
Bara ett råd i förbigående: Om ni har ätit en hemtrimmad gulasch med massa vitlök, paprika osv och tagit en kivi efteråt - rapa inte!! Näshåren kan dö...
Ove