Vet ni varför det är så svårt att ringa i mobilen under en ishockeymatch? Det är så dålig tekning.
Vet ni varför det är så svårt att ringa i mobilen under en ishockeymatch? Det är så dålig tekning.
Vad är likheten mellan en stekpanna och en blondin? Båda sätter fräs på korven.
Behövs det egentligen några "roliga historier?"
Tycker att det räcker att man läser i blaskorna om vad som tilldrar sig idag inom svensk politik.
Kan något vara mer skrattretande??
"Alla kan ta fel ibland" sa pedofilen skamset och hjälpte den tilltufsade dvärgen upp på benen igen.
En förgrymmad fader ringde till grannen och sade att deras ungdomar var alldeles för intima med varann.
-Ingen fara sade grannen.
-Din son hade ju pinkat min dotters namn i snön.
-Men, sade grannen, grabbar är ju grabbar.
-Men det var ju hennes handstil.
Det här har hänt på riktigt.
Jag var 17 år, satt i en kompis bil i baksätet på väg till bio när kompisen stannar till vid en ung kille som behövde hjälp eftersom bilen hans krånglade. In genom sidorutan kom ett huvud, jag blev direkt golvad av hans snygga utseende. Hörseln försvann och jag hörde bara mina egna tankar som ”Shit vilken snygg en! Undrar om han är ledig..? Med det utseendet så är han säkert upptagen...”.
Vi åkte vidare och jag bombarderade kompisen med en massa frågor, bl a om han är ledig (den var nog viktigast här) och hans namn. Jag fick svar på de viktigaste frågorna så ja, han var ledig och han heter Calle.
Bion avlöpte och snart satt vi i bilen igen, jag i baksätet och kompisen stannar återigen vid samma snygge kille. Nu behövde han hjälp att ta sig därifrån för han fick inte igång sin bil under tiden vi var på bio. Direkt föste jag fram ena kompisens rygg och ryggstöd, bytte snabbt sida i baksätet och sa:
–Du kan sitta här, och klappade på baksätets lediga halva.
Han satte sig bredvid, guuu vad jag var lycklig. Men jag måste ju på nåt vis få kontakt och försökte ivrigt flika in mig nånstans i konversationen de hade, kompisen min och den här Calle. Så jag dyker rätt in och ställer en väldigt viktig fråga:
–Calle, vad heter du?
Det blev jättetyst i bilen, han tittade förvånat på mig och sa lite halvt undrande:
– Eeeh… Jag heter Calle.
Tro't eller ej men vi var ett par i fyra år.